Tuesday, 16 October 2012

Kerana Apa ?



Menaip sambil menangis . Susah .
Dah puas menangis malam tadi .
Janji yg di ukir entah ke mana .
Ke dalam longkang atau tong sampah agaknya .

Ke jinjang pelamin apatah lagi .
Angannya setinggi gunung jangan cakap.
Sayang seluas laut
Kasih sebanyak pasir kat pantaii

Punca , benda bodoh .
Aku mintak maaf .
Aku dah cuba jadi yg terbaik untuk kau .
Tapi aku tau aku belum cukup taraf.

Kat mata kau , aku bohsia
Kat mata family kau ? Aku belum tau .
Aku banyak terguris .
Tapi aku pendam
Buat apa meluahkan rasa kalau itu menyebabkan pergaduhan ?
Aku taknak ianya berlaku

Tapi takdir Allah . Tetap berlaku
Dengan takdir Allah jugak kita berjumpa

Kau mungkin dah bosan dengan jalan cerita hidup kita
Tapi jalan nie lah yg membahagiakan aku

Engat lagi 8/1/2012 ?
Its okay kalau tak engat
Aku taknak pelok , tapi kau suruh pelok jugak .
Sebab takut aku tercicir .
Maklumlah , kau bawak motor macam mat rempit :'D

Kau belajar dekat Melaka , aku dekat Seremban .
Walaupun tak berapa jauh .
Aku tetap tak senang duduk memikirkan keadaan kau kat sana

Bulan 5 , aku pergi PLKN .
Tiap malam aku meraung kat sana nak balik sebab rindukan kau
Last2 , dapat jugak aku balik

Malam sebelum aku nak pergi tuu
Kau menangis , kau cakap dengan aku
Jangan cari orang lain dekat sana .
Aku pegang janji kita Man

Masa anyversary kita ke 8
Aku bagi kau bunga
Kelakar kan ? Kau terima .
Muka nak nangis , aku pun sama .
Sebab aku tak sangka dah 8 bulan kita hidup susah senang bersama

13.10 lepas , kita sambut yg ke 10 pulak , walaupun awal sehari .
Aku mintak maaf tak dapat bagi kau hadiah yg mahal
Aku cuma mampu bagi kek Secret recipe dengan cool blog vanilla + pearl jea .
Kau kan suka perisa vanilla ?

Malam minggu tu kita keluar .
Malam tuh gaduh lagi . Kau lepak dgn kawan kau .
Sampai aku tertidur dalam kereta .
Nasib pika dgn Ewan ada teman aku

Lepastu kau masuk kereta , aku terus tidur dkt pangku kau .
Sampai rumah , aku menangis .
Hmm

Kau pujuk akuu . Lepastu kita keluar balik ,
Lepak sampai pukul 7pagi
Hari ahad , 14/10/2012

Rancang nak pergi PD
Tapi tak jadi
Sebab Pika telan ubat tidur sampai overdose .
Hahahhahaha :')

Kita pun kelua teman dorang beli barang .
Balik dr Tesco , kita naik SS ayah .
Kelakar kan ?
Tapi aku tetap naik , sebab aku sayangkan kau .

Tiap kali aku bersama kau
Aku mesti lafazkan sayang
Sebab aku rasa , benda tu wajib .

Tp semalam kita gaduh .
Kau txt Wana .
Kau tau kan aku tak suka dia ?
Tapi kenapa kau buat ?

Terus aku mintak putus
Aku mintak maaf .
Aku tak sengaja .
Aku tak pernah serious dalam kata putus
Tapi aku serious dalam kata sayang

Terima kasih atas segalanya
Kalau kau rasa kau rindu aku
Kau boleh cntct aku .
Umy tunggu aby :')