Monday, 9 July 2012

Tidak semua kawan semanis gula




Menaip bukan kerana dengki .
Menaip bukan kerana sakit .
Aku menaip kerana tertanya-tanya .
Defak happen around me ?

Lelaki bukan satu .
Kalau dah couple . Jodoh ke ?
Kalau dah semua ex aku jadi couple kau .
Jodoh ke tamak tuh ?

Tolonglah . Jangan reka cerita aku cemburu .
Aku cuma pelik dengan kau .
Kau lah . Tolong terasa .
Duluu . Alahaiii ~

Rapat. Kerja pun sama .
Semua masalah aku dengan ex aku .
Aku cerita dekat kau .
Tapi taktau pulak aku yg kau nie spesies macam tu .
Kalau aku dengan Eman takde jodoh .
Dalam masa sebulan mesti korang dah in relationship ~

Puiii ~ 
Bukan nak kurang hajar .
Tapi memang dah nyata .
Jangan nak mengada .
Semua ex aku kau yg punyaaaa ~
Kahkahkah .

Are you desprate much baby ?
Kelakar lah macam nie ,
Rasa nak gelak guling".
Oh maii . Lupa .

Awak dah set kakak" sekarang niee .
Memang lah jadi rebutan .
Semoga kita berjumpa lagii .
Selamat tinggal kawan .