Saturday, 24 March 2012

Brahhh





Keputusan masa depan dah di umum-kan .
Please lah jangan tanya aku berapa . Takde lah  karam sangat .
Cuma terkapai-II sikit jea . Hahaha
Orang-II tertentu jea boleh tau . Tapi boleh lagi lah carik makan jadi cikgu or lawyer nanti .
Haha . Jangan lah gelak wei . Aku serious .
Kalau tak dapat . Aku kerja jea lah kat hardware Taman Tasik tuh . Haha 

K , rindu kat dia sampai nangis-II . K , gedik nak mampos .
Langgar aku dengan beca please ? Haha

Semalam dia balik Seremban dah . Woot woot .
Dating lahh . Mari mari . 
Lepastu hari nie (jumaat) kite same-II kemas rumah aku .

Ikot planning , mesin rumput yea anak-II .
Tapi apakan daya. Kali pertama start tak bole .
Kali kedua tak bole . Ketiga , keempat , kelima , keenam , ketujuh .
Begitu juga sampai kali ke seribu . 

Penyudah , dia balik amek mesin lagi satu .
Mesin lagi satu boleh start . Tapi nak tukar mata tak boleh .
Oh demn .

Pukul 12 , die kena amek ibu , adik-II juga sekaligus kena balik .
Sebelum tuh , ehem . Sempat makan kat ruma titew k ?
Makan bersila dekat bawah . Alahaiiiii , sweet . Tolong , annyoying gila sial kat diri sendiri .

Petang pukul 3 something , dia datang balik .
Mami kata kalau tak dapat mesin rumput .
Potong jea lah pokok . Haha . Omey angat pakwe titew panjat pokok .
Hiwhiw .Lepastu , sapu-ii daun . Susun pokok bunga .
Cabut rumput segala . Okay , aku rasa macam kita dah kahwin .
Tolong angguk sayang ? :D

Minum petang , mamy pegy beli donat dengan karipap untuk titew .
Harhar . Di bawah pokok bersama angin yg macam angin kentut jea banyak eh .
Panas k ? Aku ajak minum dekat dalam kau taknak .
Memang cari nahas , lepastu kau dapat tangkap sekor lalat . Tapi terlepas .
Aku baru engat nak bela letak dalam akuarium -,-'

Malam . Kata nak pegy beli 2t KEJAP . Read carefully . KEJAP k ?
Dah kenapa sampai satu jam . Call kau . Rupanya jumpa kawan .
Okay , lepas tu kata lagi setengah jam keluar .
Oh , setengah jam kau ibarat satu jam di alam nyata .
Pegy makan . Lepastu pegy balik jupa kawan kau .

Godek lah motor kau lama lagi . Takpe .
Aku suka sangat kena tinggal macam tu .
Buat selalu okay sayang ? And masetu , jangan tanya kenapa kalau aku keluar dengan orang lain pulak .
Motor kau lagi penting kan ? So , go on .
Hidup dengan motor kau tuh !

Kau dah tau aku tak suka kau kelua malam sabtu ke malam minggu ke .
Tak suka paham tak ! Tapi kau bole tanya lagi kenapa aku masam muka dengan kau ?
Kau memang mintak maki sampai kenyang kau paham ?
DAH LAH . AKU FED UP !