Tuesday, 28 February 2012

Berdiam diri bukan bermakna aku mati .



Alhamdullilah . Kau di terima keluarga aku .
Kalau aku nak kua ponnn , dorang dah tau dgn siapaaa .
Aku tak sabar nak tunang ngn kau bulan depann . Hahahaha :D

Satu hari yg bahagia lagi indah . 14 jam kita dating kan sayang ?
Dari pagi dah jumpaaa . Siap sarapan setable dgn ibunda kauu . Haha . K , aku nervous sebenanye .
Watlek . Pastu teman kau buat ic , lesen , card bank & etc . Hilang kali ke 3 . Kau memang careless kan ?
Aku tatau nk cakap ape dah . Buat ic , itu ini .
Pegy makann . Ruma kau. Lepak-II . Tesco , jusco , rumah kau , sinaran , tesco , domino . Done . Balik .

Penat , sungguh . Tapi aku gembira , sumpah .
Kalau boleh aku nak hari-II macam tu . Please ? :)
Bole ? Terima kasih . Haha . :*

Keesokkan nye , kelua lagi . Yg tak bole go . Mumy wa bole bagi lu duet der ?
Soh beli barang asramaaa . Tapi lu buat baik . Lu taknak .
Penyudahhhh , poie makan kt kedai peberet . Haha .
Heeeeee ! Gerammmmmm !

Kerjaaa . Phhftt . Dah benti lahh weii .
Kontrak tamat . SEDIH . Itu jea mampu aku cakap .
Malas nak cakap banyak-II .
Yg panjang tak bermakne bermakne . Yg pendek tak bermakne takde makne .
Paham ? Good (Y)

Adnan sempit . Done . 2x nak pergy . Kebasahan . Kehujanan sebelum nak pergy . Ouh demn -,-'
Siap gado dulu before pegy . Aku call Eman mara-II die . Sebab salah die ! Die lambat !
Tapi ape-kan daye . Sebab gigi taring die tuhhh .
Die dapat back-up besar dalam rumah tuhhhhhhhh !
Mmy bole mara aku balik sebab aku mara eman . Kfine mmy . Lari ruma lah canie . :/

Aku beli-kan baju untuk kauu . Tapi lupe nak bagii .
Mumy bole ckp , bangang eh budak nieee . Pastu siap gelak-II lagiii
APTB lahhh . Haha :D

Hey si buah hati . ILOVEYOU .
Saye dah benti kejee . So dah bole dating anytime , anywhere , everywhere k ?
Haha . Sayang kau . Bye .