Thursday, 26 January 2012

Muka Senyum , Tiada duka




Seminggu itu lama yaa ? Kalau di hitung dari segi jam , minit , saat .
Fuhh , tak terkiraaa . Rindu dekat si diaa . Tapayah cakap lah .
Hari-2 cuma mampu txting , otp . Pheww ~

Kali nie , CNY . Die balik 4 hari . Okay ngam .
Mari-lah kita dating dengan sepuas puasnyaaa . Haha .
Hari Jumaat malam . Aku tunggu tiap minggu . Sebab mase nie die balik .
Dan itu lah masa nya nak lepas-kan rinduu .
Hmphh . Balik kerja , ada pulak meeting . Cehh !
Habis pukul 12 , takde lagi lambat sebenarnyaa .
Tuh paling lambat . Si eman amek , pukul 2 pagi balik jumpa jalan rumah .
Kalau di ikot-kan . Sampai besok pon taknak balik .
Tapi tak baikkk . Lagi punn , mata letih , badan mintak mandi .

Sabtuu , takde gi mane . Duduk rumah . Okay , aku geram sebenarnye .
Dah kenape , tibe-2 semua kawan aku kelua malam minggu tuhh .
Aku duduk rumah ontok-2 . Dah pasti aku jelly dengan semuaa .
Cehhh -,-'

Ahadd , mari-lah kita kelua berdua menghabis-kan duet yg adaa .
Nasib lah gaji tak banyak . Kalau banyak , habis lah Eman kene jawab soalan-2 aku .
Mane satu okay ? Nie ke tu ? Nak beli ke tak ? Kedai sane takde ke yg lagi okay? Dark blue or yg pudar better ?
Haha , chill eby ? Saye tau awak bengang . Hihi . ILOVEYOU :*

Isnin : Kerjaaaa . Err , bos . Saye mintak cuti . Tak larat pergi kerja . 
Ehemm . Okay bye . 

Datang-2 jea Eman kene tiaw dgn abg .
Eby rilex jeaaa . Die saje nak berlakon keras macam Aaron Ajis tuh .
Muka tak bola blah lah mase tuuu .
Eby , goyang kee ? Haha . Okay , dah kenal satu family kann ?
Satu family pon dah kenal eby .
Sorry , tak dapat pegy movie . Kaka ade , naty die pokpek . Macam buntut itik.

Nak bagitau niee , mumy suke tengok gigi awak . Die kate cantik .
Okay , enough eby ? Cukup-II lah tersengih . Awak buat mumy saye terima awak , awak buat saye melting dengan gigi awak tuhh . Haha . (Y)

Selase : Eman hanta pergy kerjaa . Nak makan cendol !
Bole habis pulak cendol tuu ! Da tau ramai orang makan situu , buat lah banyak-II sikit . Haha .
Tatau ke husband saye mengidam nak makan cendol ? :D

Malamm , okay aku sedehhh . Sedehhhh !
Die nak balik Melaka dahhhh . Pishang a asyanieee .
Kalau rindu naty asyanerr ? Okay gedik -,-'

Hari inii , aku hanya berteman kan bunyi kereta lalu lalang dekat Mizi .
Suara customer mintak kasut . Size tuh , size nie . Susah-kan org betol .
Size sendiri uwn tatau , payah lahh idop .
Potong kaki kau , bagi orang yg tade kaki tu pakai kaki kauu .

Hmphh , aku muka toya depan lappy comel warne putih berkarat niee .
Eman dah tido mase niee . Kesian die demam . -,-'

RINDU RINDU RINDU RINDU RINDU EMAN .

Kbai