Monday, 2 January 2012

Hanya kau , tolong faham aku .





New Year . Azam baru aku . AKU TAKNAK BREAK DENGAN WAN AHMAD FAZRI .
Selagi aku boleh bertahan , aku akan pertahankan hubungan kiteorang .
Aku sanggup berubah demi die .
Tak pernah aku sayang orang sampai macam nie .
Sumpah aku cakap . Malam tadi sambut newyear dengan tersayang .
Ada tawa, ada tangis . Maaf , entry malam nie panjang .

Balik kerja teros siap-2 nak gy PD . Hmm , sampai dekat shell semban-tampin .
Kena rush , harhar . Kelam kabut masing-2 . Bape puluh bijik moto ntah semalam .
First time PakLi gelabah cmtuh . Mmg ntah mne-2 ah kiteorang pegy an .
Aku dgn twins dah pisah . Die jalan lain , aku jalan lain .
Atas motor , aku pelok PakLi kuat-2 . Ntah , aku macam rase lain jea malam tuhh .
Ade pasaan ntah hape-2 . Tapi aku biar-kan .
Aku nak happy-2 dgn PakLi . Even aku penat baru balik keje pon kesa pulak aku kan ?

Sampai ruma kol 2 pagi lebihh . Salah saye bie buat awak marah .
Sume salah saye . Pasal status tuh pon mmg salah saye .
Mulut saye mungkin bole cakap , nak ade orang lain .
Tapi hati tak pernah terlintas .

Bie , nak tau ? Mase dekat tmpt keje tadi . Saye tak keje pon .
Saye masok toilet , nanges . Sampai kan abg Ewan suruh saye masok stor .
Bia die serve customer . Sy naik atas amek barang pon saye nanges . Saye jerit kuat-2 !
Saye nak hidup dengan awak . Tapi saye tau tuh takkan terjadi .

Biee , engat tak mase awak call saye pagi-2 bute sebab nak ngorat saye tuh ?
Bile engat-2 balik . Sengal jea pangai awak nie . 
Awak engat tak mase awak call pagi-2 sebab nak ajak pegy PD .
Tapi kte takjadi , pastu kite gy JJ . Then lepak city park .
First time , mmg kekok gile . Haha :'D

Besok tuhh , kite pegy Batu Kikir . First time naik moto pegy jauh-2 .
Lagi-2 dengan awak . Atas moto , saye pegang jea poket soa awak .
Haha :'D
Lepas tuh , kite gy Jeram Tengkek ke ape ntah name die .
Dating kt situ dengan dorang . Awak engat lagi tak ?

Mase birthday zetty , kite gy movie . Citer ombak rindu .
Then kite banyak habis-kan mase dating malam-2 .
Since saye keje balik malam , awak lah yg salu amek saye .
Saye selalu pelok awak kuat-2 ats moto . Sebab kalau bole , saye taknak hilang awak .

25hb , awak engat tak ? Saye sayang awak . Saye harap awak faham .
Saye taknak hilang awak . Awak tau kan kenape ?

Sepanjang kite kenal , awak terlalu baik dengan saye PakLi .
Awak selalu ade mase saye perlu-kan awak .
Mase mak saye masok hospital , sanggop awak dtg ruma saye kol 3 pagi semate-2 nak tenang-kan saye .
Besok nye tuh , sanggup awak bangun pagi-2, sebab awak dah janji nak bawak sy gy hospital .

Semua kenangan kite , saye simpan elok-2 dalam hati .
Takkan saye padam , and takkan pernah dapat padam .
Name awak dalam fone saye : HEARTBEAT takkan saye tuka .

Eyhhh , nak tau rahsie tak ?
Aku kalau naik moto dengan PakLi . Gentle aku cakap nie
Aku suke bau dekat-2 bahu die . Dekat ngn ketiak , deodrant die wangi .
Harhar :'D

Lepas nie tatau ah dapat buat macam tuh lagi ke tak .
Biee , dengar lagu nie betol-2 tau .
Lagi nie sumpah ade kene mengene ngn kite :')
ILOVEYOU, FULLSTOP .