Wednesday, 18 January 2012

Yg patah tumbuh , yg hilang berganti .



Assalamualaikum . And it's like . Waaaa , okay , aku gayat .
2minggu internet takdo . Broaband kene potong . And aku macam merempat dekat tempat keje , mintak belas ehsan abg dekat situ nak onl fb . Itu pon sampai bergado . Haha .
Nahh , skrg tak perlu . Aku onl dekat rumah jea .

2minggu , cerita bagai satu tahun .
Semakin aku cuba lupa-kan die . Semakin kuat engatan aku dekat die . Hari-2 aku txt die .
Aku cakap aku rindu die . And die ignore jea sume txt aku . Aku betol-2 putus harapan .
Tiap malam nanges wei sebab engat kau ! Bongok betol !
Kate orang , kalau nak lupa-kan someone yg kite sayang .
Satu care jea . Cari orang lain .

And now : Weeee ! Aku dah ade pengganti die .
Tak sie-2 lepak senawang di petang minggu . Haha .
Perkenalan yg sangat gentle . Sangat tatau malu sebenanye budak tuhh !
Haha . Datang dekat aku . Kawan die kate , awak . Eman nak numb .
Ape ke biol ? Pastu blah blah blahhh . Borak borak , jalan jalan .
Buat macam dah lame kenal . Okay chill .

Malam tuh txting . Aku dah mula senyum sorang-2 . Haha .
Macam tak pecaye ape yg dah jadi kan ?

Semingu kenal macam dah cukup untuk aku sayang die .
Care die layan aku berbeza dengan orang lain .
Jumaat malam sabtu , atas motor . 14/1/2012 .
Die amek aku balik kerja , pusing town kejap . Then , jeng jeng jenggg *bunyik nak dapat hadiah tempat pertama .
Die melamar aku . Melamar ? What the ? Macam lain jea ? Melamar ?
Haha . Aku ponnn .
Okay , **** terime *** . Hihi .
Since that , I'm Zul Eman Ramlan Girlfriend

Percaye atau tak , die dah kenal aku dari sekolah rendah dulu .
Aku macam . Oh , ye ke ? Aku sekolah rendah da lah selebet nak mampos .
Then die kate die selalu nampak aku jalan-2 naik motor . And nak dapat kan aku .
And now , eby ! I'm totally yours ! Nah sayang sikit ! :*

Hormat orang tua , bagus yeah Eman ? (Y)
Mase die nak bawak aku keluar ary tuh , siap turun kete nak salam mak mertuaaa .
Abg long aku pon die tegur . Abang aku lagi sorang bising . Tapi mumy back-up !
Pewittt ! Eby da dapat back up besar . Power lah ! Haha .
Hahha . Aku cakap , besok eby dah bole masok meminang .

Err , dah . Tatau nak burak ape .
Cuma nak cakap . I MISS YOU , EMAN .
Bilo nak lah hari sabtu nie haaaa . P belaja jauh-2 buat ape . Haha .
Takpe , demi mase depan kan ? Okay ngam . ILOVEYOU , Kurus !