Wednesday, 28 December 2011

Tolong pergi jauh jauh please ?


Kenapa bila kita tengah bahagia . Ada orang lain yg ganggu ?
Bila kita tengah mengemis nak pakwe . Takde pulak orang nak semak .
Ohh , memang lah . Perempuan takkan nak ngorat perempuan pulak .
Aku tau ini karma , dulu aku buat orang . Sekarang orang buat aku .
Tapi aku buat jahat sekali dua jea , dah kenapa karma balas banyak kali ? Ini kes lain .

Tolong lah , aku sayang wakil rakyat aku . Jangan kacau die lagi please ?
Kau HOT , kau 1M . Kau pegy lah dekat orang lain . 
Aku dengan PakLi couple dah 3 taun tau takk ? Orang jea tatauu .
Harhar , itu tipu . Kami baru sebulan .
Sebulan tak sebulan , sekali seseorang tuh dah jadi hak aku .
Sampai bila bila dia jadi hak aku . Dan aku tak suka orang kacau hak aku .
Dah memang pantang semua orang kalau hak dorang kena kacau . Dorang melenting .
Nampak tak banyak hak dekat situ ? Ini makna-nya aku menegakkan benang yg kering .

Sebulan , baru lagi sebulan . Kalau kawen nie , belom tentu mengandung .
Selalu nya , aku engat monthserry aku . Kali nie , aku bole lupa .
Lepas baca satu status nie , baru aku engat . Dengan macam bagus , aku tanye PakLi :

Aku : Awak , tak engat eh ?
PakLi : Engat apo ehhh ?
Aku :Alaa awak nie ( bla bla bla , aku tak engat )
PakLi : Ouhh , tarikh kita couple eh ?

Harhar , PakLi engat tarikh couplee . Caya ahhh !  Awak ade lah wakil rakyat yg berjiwa rakyat .
Bagus-2 .
Bla bla bla bla blaaa . Malas nak type .

Pokok nya , akar nya , batang kayu nya , daun nyaaa . Apa lagiii ?
Aku sayang WanAhmadFazri . PakLi kate taun depan die masok meminang aku .
Huahahaha . Die kate : InsyaAllah awak eh . Kalau ade jodoh tak kemanaaa . 

Hmphh . Kerja pulakkk . Penat . Naik atas pergi stor pon macam kura kura .
Kalau ada pertandingan naik tangga tingkat 3 paling lambat , aku lah juara .
Semesti-nya . Lagi-lagi bila dah malam . Aku pon tatau apa dosa aku sampai bos selalu campak aku masok shift petang . Makin malam makin ramai customer .
Aku engat-kan nak cadang jea dekat boss , kite bukak kedai pukol 8 malam sampai 3 pagi jea lah .
Sebab time tuh ramai orang tak tydo lagi . Harhar . 
Mengarot . Memang tak dapat gaji first month aku .

Dah pastuh , aku malas nak type lagi . Aku penat lahhhhh .
Nak tydo . Harhar , kbai :D