Monday, 5 December 2011

Takpe , aku cuba :')



Mencintai tak seharus-nya memiliki .
Memiliki seseorang yg kita cintai tak bermaksud seseorang itu turut mencintai kita .
Bukan senang , kita sedang bercakap tentang hati dan perasaan seseorang .
Hati yg kita miliki , boleh hancur bila-bila masa jea bila kita dapat tau sesuatu yg menyakit-kan .

Biar-pon hancur , kalau dah sayang .
Semua tuh kita tak ambil peduli .
Kita biar-kan . Kita abai-kan untuk teros hidop dengan dia yg kita sayangg .
Tapi , bila kita dah terlalu banyak bersabar ,
Rasa cinta sayang tuh mungkin hilang .
Sikit demi sikit . 

Tapi bukan sekarang . Buat masa nih , haty aku kuat lagi untuk teros sayang kau .
Teros sabar dengan perubahan kau . Kau mungkin tak rasa , tapi aku ?
Perubahan kau ketara sangat . 

Aku mungkin tak sehebat orang lain . Aku orang biasa .
Terlalu biasa . Aku tak macam dia .
Aku menangis bila kau kate kau ada hal mlm tuh .
Sebab apa ? Sebab haty aku kuat mengatakan kau pegy jupa dia . Tapi kau tak mengaku .
And at last , kau mengaku semalam .
Aku tak kesah , dia mungkin perlu-kan kau masa tuh .

Biar pedih macam mana pon , pahit macam mana pon .
Benda dah jadi , nak taknak aku terpaksa mengukir senyuman plastik aku nih .
Kau takkan pernah tau mcm mana rasa-nya syg . 

Aku tak mintak banyak , aku tak mintak sesuatu yg luar biasa .
Aku cuma mintak , kau setia dengan aku .
Sayang aku macam dulu . Aku rindu nak pegang tangan kau masa kita naik motor :')
Rindu nak rasa kau ciom dahi aku masa aku balik .
Rindu semua nya Fazrie .
Harap kau faham aku . Itu dah cukup buat aku bahagia .

Saye engat lagi apa awak cakap .
Awak kata buat apa sy nak pergy dekat orang yg belum tentu sayangkan sy and tinggal-kan orang yg sayang saya .
Hmm , mase sy denga awak ckp mcm tuh .
Sy rase terharu . :')
Sy harap awak tunai-kan janji awak tuh .
ILOVEYOU