Wednesday, 14 December 2011

Sot set sot set




Hobi saya tukar lagu dalam blog . Ada masalah dengan itu ?
Kalau ada , sila kelua dary blog saya .
Kalau tiada , sila teros-kan bacaan : )

Sot set sot setttt dan sot set lagi .
Hari ini lagi teros sot set . Phewww ~
Selsema yg mengjengkel-kan . Pegi berambus jauh-2 lah bodoh !
Demam lagi , sakit badan . Aku sukaaaa : )

Nie mungkn gara gara balik kerja lewat malam .
Kata orang , kalau kena embun malam bole demam .
See , aku dah pon demammmmmmm !
Aku dah makan ubat ! Apa lagi yg kau nak sebena-nya badannnnn ?!
Damn .__.

Dah hampir seminggu aku tak jumpa twins . Serious shit rindu diaa :'(
Semalam jumpa kejap , lepak Juara .
Masa jumpa diaaaa , aku rase macammm . Nak pelok-2 jea dieeee .
Huahuahuaaa . Chill chill .
Control control . Tapi macam tak banyak cakap .
Maybe sebab badan masing2 penat baru balik kerja .
Atau pon aku yg dah tak banyak cakap ? 
Rasa dah tak biasa ke camne ? Ehhh , takmao takmao .
Takmao mcm tuhhh . =='

Apa lagi aku nak type pon taktauuu .
Hingus nh dah meleleh dr tadi macam ape ntahhhh .
Aku rimas . Apa dosa aku sampai aku kena penyakit nh ? :/
Dah lah , doa-kan aku cepat sembuhhh . Terima kasih . Kbai 
Salam : )