Saturday, 3 December 2011

M A A F




Aku cuba untuk kuat , untuk tak menanges .
Tapi mata masok habuk barangkali . Berair jea mata nihh :')
Hmph , mungkin jugak sebab tumbuk bawang . Hhhaha 

Aku berubah , tak ramai yg perasan . 
Kalau dulu dgn ex aku . Aku lah pencipta masalah .
Aku guna kau aku jea ngn dorang . Babi sial perkataan biasa .
Kesah pulak aku ? And now ,
Sekali pon aku tak pernah berengkau aku dgn dia .

Tp yg pasti , twins aku pernah ckp .
Nih ke Eyna yg aku kenal duluu .
Bukan nak bangga , bukan nak heboh . 
Aku berubah sebab kau . Sebab orang yg aku sayang .

Aku harap kau faham perasaan sayang aku dekat kau dalam mcm mane .
Aku mungkin tak dapat nak bukti-kan dengan barang-2 keras ke ape.
Aku cuma mampu bukti-kan dgn kasih sayang .
Mungkin kau belom rasa . Tapi aku terlalu sayang-kan kau .

Aku mintak maaf salah aku dekat kau .
Satu hary nh kau menghilang . Aku call kau langsung kau tak angkat .
Then ptg kau txt aku mcm tuhh .
Kau nak tau ape aku rase mcm tuh ? Rase mcm nak menanges pon ade .
Teros mood aku hilang . Aku mintak maaf jugak kalau aku selalu semak dalam hidop kau .

Sokeh sayang , lepas nihh . Aku bg kau ruang .
Aku takkan ganggu kau lagi . Aku mungkin tak sebagus awek orang lain .
Tapi serious aku cakap , aku dah cuba sehabis baik aku untuk faham kau .
Kalau kau dah tak bahagia lagi dgn aku .
Kau cakap yea sayang ? Aku bole pergi kalau kau nak .

Aku rela derita untuk tengok orang yg aku sayang hidop bahagia .
Aku sanggup tersenyum untuk pura-pura mcm takde ape yg berlaku .
Aku cuma nak kau tahu , yg aku terlalu rindu-kan kau . The old you .
Kau - Wan Ahmad Fazri <3