Friday, 16 December 2011

Lepas satu , satu . Bukan dua ke ?



Lepas satuu , satu masalah . Pheww , bukan satu lagi dahh . Bertimbun-timbunnn .
Dua tiga empat seterus-nyaa . Malas nak engat , kira , hitung ,
Tolong selesai-kan bolehhh ? Kalau lah ade buat perkhidmatan selesai-kan masalah orangg .
Pasti aku pergi , tayah suruh .

Belom ke alam dewasa lagi , alam remaja baru . Itu pon terumbang ambingg . Macam CB !
Aku rimas lah macam nie . Rasa nak pergy jauh-2 ngn Pakli . Harhar .

Aku dah ajak Pakli kawen , aku kata . 
Besok pagi datang lah meminang , petang tunang , malam nikahh .
Pastu Pakli kate : Tetttttttttt !
Ade lahhhh , rahsiaaa . Harhar , bengong awak niee .
Senyum sorang-2 saya kt kedai tadii :*

K , nak cakap . Aku dah takde ape hutang dengan kauu . Satu sen dah takde , so kau tolong .
Jangan muncul depan aku lagi . Aku muak , rasa nak muntah tengok kau .
Barang kau sume aku dah pulanggg . Jangan menyalak dekat aku lagii .
Pegy terjun lombong sana , orang ramai tak suka kau .
Maty lagi baik .

Sayang beribu kali sayang . Oh maaf , bukan ribu . Berjuta , trillion mungkin .
Saya terpaksa delete semua txt awak Pakli .
Sebab nak pulang-kan harta karun si bengong tuhhh .
Ttx dari awak mula-mula ngorat saya pagi tuhh .
Sampai lah td . Satu apa saya tak deletee . Sayang sangat nak deleteee :'/

Uwaaaaaaaa ! Dah lah , nak pegy sambung nanges dekat bantal .Harhar , kbai 

ILOVEYOU , WanAhmadFazri .