Saturday, 24 December 2011

Ini kes serious




Aku tengah serious nie . Kali nie , takde gelak gelak hiwhiw , harhar , hoho ke ape ke .
Demi entry yg penuh dengan kebengangan , keseriousan , ketidakpuashatian dan kemarahan .
Serious okay ? Tolong , nie hal yang bole buat perang benua antara dusun nyior dengan kg ismail .
Okay , tahan gelak . -..-

Nie tgh angin satu badan dgn Fazri nieee ! Kalau angin saye koa jap gy , saye koa kan kat muke awak jea Pakli .
Heee ! Malam tadi , dengan suare macam bagus nye awak kate , letih lah , apo lahhh .
Siap sound saye tuh sebab balik lambat .
Pastu , awak kate nak tydo . Saye pon macam ragu-2 ah .
Malam sabtu PakLi duduk rumah tydo ? Wohoooo . Ini kes dasyat . Bole masok diari Mak kiah nie .

Last-2 awak kantoi kan diri sendiri dekat FB ? Dengan bangga nya awak mengupdate status .
Seronok dengan kawan-2 atas highway yeaaaaaaa ? Saye pon seronok nie haaa . Kentot dekat muke awak jap gytau ah . 
Awak , awak awak awakkkk !
Kalau nak koa merempit ke , menjalar ke ape bondo lancau ntahhh .
Cer bgtau , penah ke saye ta bg awak koa ? Kalau sy tak bg pon , awak koa gak kan ?
Marah nie tauu ? Pantang a kene tipu canie . Tak jadi ah gy holiday ngn awak .
Lagi sekali tahan gelak . -..-

Da ah , merajok ngn awak . Kalau nak pujuk , banje saye Juara malam nie .
Serious keyh ? Banyak kali mintak tak dapat . Grrrrr !
Kalau tanak banje gak , awak kena banje saye jugak .
Pakse nie ! #muke serious macam PakLi . 

Dah , kbai -,-