Tuesday, 22 November 2011

E N D (Y)


Assalamualaikum :)
Tersenyum dengan lebar .

Yeaa , tersenyum dengan lebar dan penuh megah .
Tanda-nya , malaysia menang bola sepak sukan sea . Kutukan , cacian , makian .
Semua ada di laman muka buku . Kelakar . Semua orang gembira , excaited atas kemenangan yang kita kecapi .
Itu semua untuk mereka yang fanatik bola . Aku hanya kelua ke kedai makan , lepak .
Tengok bola , melalui skrin besar . Yg nampak pon kepala orang .

Aku mampu ketawa , tergelak saat si kembar melawak .
Kata orang , satu senyuman sudah mampu menutup seribu kesedihan .
Aku cuba untuk tersenyum , berlakon konon-nyaa .
Pura-pura kuat di depan semua orang . Yea , aku memang pelakon hebat .

Semua-nya percaya yang aku tiada masalah . Namun , di hati .
Tersirat 1001 kesedihan yang tak mampu di tutup lagi .
Aku tewas . Tewas dengan perasaan sendiri .
Kalau korang kata , kau faham perasaan aku macam mana .
Nampak sangat tipuu . Sebab aku sendiri tak faham perasan aku macam mana sekarang nie .
Kalau di beri pakar psikologi ponn , belom tentu dia faham .
Senang ceritaa , tiada siapa faham . Noktah .

Aku belum cukup kuat untuk di beri dugaan seperti niee .
Kenapa dia yg aku cinta ? Kenapa bukan dia yg aku benci ?
Kenapa dia yang aku sayang ? Kenapa dia bukan milik aku ?
Semua soalan yg tiada jawapan .
Tp yang pasti , aku harus melupa-kan dia .
Padam dia dari ingatan , dari fikiran seharian dan paling penting dari hati .

Dia telah di miliki , aku minta maaf jikalau selama kita berkawan .
Aku merimas-kan kau . Aku cuma terlalu ingin tahu .
Maaf jika aku terlanjur cinta pada kau . Kau yg tak pernah mengerti perasaan aku .
Aku cuba untuk faham , mengapa cinta bukan milik kitaa .
See? Aku jiwang malam niee . :')

Kalau lah bunuh diri tuh halal di sisi agama .
Aku dah tumpang mana-2 mat rempit tepi jalan tuh .
Suruh dia hanta aku pergy KL , biar aku terjun KLCC .
Paling dekat , bawak bebear aku tydo dekat landasan keretapi . Macam cool jea (Y)
Aku tak mampu nak hadapi nie semua lagi .

Bila perasaan sayang nie nak hilang ? Bila perasaan cinta nie nak pergi ?
Tolong lah , aku merayu . Pergi jauh-2 . Aku tak sanggup nak mengharap lagi dah .
Aku betol-2 tak larat . 
Sampai-kan , aku langsung takde perasaan untuk menyayangi orang lain .
Hambar , tawar . 

Demi semua orang yg aku sayang , aku terpaksa kuattt . 
Aku tak suka di paksa , namun aku terpaksa .
Takda lagi cara lain lagi dah . Selain memaksa diri sendiri untuk teros pergi dari hidup dia .
Si dia yg tak perlu-kan aku lagi . Aku yg bukan siapa-2 bg dia .

Hey , I'm gonna miss your voice . Your charming smile . And everything about you .
Take care , 
I LOVE YOU . SF