Sunday, 20 November 2011

E M P T Y



Assalammualaikum readers and Hi : )

Tarik nafas dalam dalamm . Hembus keluaaa . Phewww : /
Betul lah cakap orangg .
Jangan suka sangat , naty berdukaa .
Sebelum nie aku langsung tak percayaa .

Sebab tak pernah jadi kt akuuu .
Tak pernah kena batang hidung sendiri bak kata orangg .
Macam mana nak kenaa , hidung aku kemek - . . -
K , gelak lah macam orang gila tak bagi makan kt sch tuhh .
Balik kg watlek jeaaa . Nothing happen . No tears : )

Tp tady , keluar dengan bestie ( Amirul Arif ) . Sebab dah bosan sangat dok rumahh .
Bole meroyan tau ? Then sampai town . Jalan jalan .
Bagai orang carik orang hilangg . Pusing sana , pusing sini .
Sampai pening , sampai masuk semua kedai macam duet beribu dalam poket .
Muka berlagak , taknak kalah . Itulah kami . :D
Tapi hakikat-nyaa , kami peramahh . Percaya-lahh .
K , macam lari tajukk .

Err , then sampai taktau nak buat ape , lepak kedai makan .
Cerita-2 , gelak-2 , kutuk-2 , sampai aku keluar air mataaa .
Aku kalau gelak over sangat memang menyebab-kan penyakit keluar air mataa .
Taktau apa sebab . 

Tp , gelak-2 aku ponn . Dalam fikiran akuu .
Berpusing-pusing , berjalan-jalan nama diaaa .
Dia taknak txt aku kee ? Dia tengah buat apa eh ? Busy eh ?
Err , dah makan ke belum ? Dia okay takk ?
Dia taknak kawan dengan aku lagi ehh ? : ' (
Macam macam aku fikirr doe .

Sampai lah senja tuhh , aku txt diaa .
And bla bla blaa . && lastly ,
Aku macam down gilaaa . Taktau kenapaa .
Pastu nanges , air mata macam air terjun . Bingai lak aii .

If you tau , I sayang you gila doe .
I tak bole sayang orang lain dahh . Sebab hati I dekat Youu .
Pulang-kan balik lah brado . Tolong ? : /

Pheww , hidop gila kosong . Macam entah lahh .
Twins aku cakap aku taksub dekat diaaa . - , -
Mana ada aku taksub . Aku sayang lah .
Jumpa pon tak pernah , nak sayang kan ?
Macam bodoh kann ? Hiw hiw .

G O D A I lah badigol !
Kesah pulak akuuu ? Habis tuh masa couple aku selalu jumpa ex aku tuhh .
Aku tak makin sayang pon ? Rase nak bagi kaki ada-lah .

Serious hidop aku kosong . Perlu di isi .
Tapi I cuma nak youuu lah brado .
Pheww , you amek masa okay ?
InsyaAllah , I tunggu you . : ' )

I DO LOVE YOU , SF .