Sunday, 27 November 2011

Brrrr !





26/11/2011
8am : Eynaaa ! Bukak pintu bilik kejap .
Eynaa ! Kau ade pencukur takk !
Eyna itu , Eyna ini . Aku dah tension , aku nak tydo lah .
Tolong faham , nasib baik kau kaka aku .
Kalau kau bukan siapa-2 , kau breakfast maki tahuu ?

Okay , hary sabtu . Hary nh ruma bestie aku ade kendurii .
Malam-2 lagy aku da siap-kan bajuu . See ? Semangat aku di situu .
Tgh hari pegy ruma bestie , Ahmad Bukhairi . Tampann :)
Baju melayu die semarttt ! Amek gambar segala bagai .
Makan , pastu balikk . Haha

Balik cepat , cepat balik . Tolong segera pulang . Segera pulang tolong .
Hahaha , aku semangat lagi nh .
Si dia ajak keluaa , Mula-2 PD . Then macam da lambat . JJ pon jadi .
Okay , dia datang dengan ex aku , si Kebab mereng . Haha .
Buat-2 steady . Macam tak kenal . Kbaii . Hhaha :D

Apesal aku macam org gile update blog nh , ayat macam sakai .
=='

Dah , sambungg . Pastu gy CityPark . Amboiii . Dating ke ? Taktakkk .
Kami kawan . Peace ! <3
Balik tuh , txtingg . Okay , aku comfirm ikot die pegy ruma kawan die (Nisha) dekat Batu Kikir besokk .

28/11/2011
8am : Aku taktau apa salah aku sampai-kan aku bangun hari-2 , waktu yg sama .
Serious , aku tak tipuu . Area kol 8 aku dah bangun dahh .
Guling sana , guling sini . Sini sana guling . Nasib baik tak jatuh katil (Y)
Tengok-2 dah kol 8.30 . Okay ngam .
Kejot dia bangunn . Call dia , dia rejectt . Cehh , murka betol betaa .

Pastu , die call balik . Haha , bagus-2 . Tak jadi murka , nak sayang lebih lahh .
Haha . Kol 10 aku da siap , nak gy ruma Zetty . Pastu bf die (Zaim) dgn si dia aku tuhhh . Dtg amekk .
Nak tau apo jadi eh ? Kol 11 lebih baru gerak gy Batu Kikir .
Pegy dengan Pejai , Ikhwan , Shaz , Nisha dengan cousin die . Tak kenal . Haha
Even aku tau ade yg bace niy , tak kenal pon diorang tuh sape . Aku nak mention jugak name dorang . Hhaha
Atas motor , buntot aku sakit . Bayang-kan , 1 jam atas moto .
Aku mengantuk , Rasa nak tydo , kalau aku tydo .
Mmg dalam hospital diam eh kangg .

Kol bape ntah sampai , makan . Pastu gerak gy Jeram ape ntah name diee .
Jalan die pulakk . Phewwww ~ Bom , jerangkap samar bertimbun-timbunn .
Haha , #taik lembu lah gilo

Dekat jeram tuh , gedik-2 main rendam kaki . Hhaha
Itu pon gedik ke ? Entah lahh ==' Mase nak balik , hujannn .
Okay , saye suke . Then singgah balik rumah si Nishaa .
Mama die sporting . Mamat nh sume bole tergolek dekat ruang tamuu ruma si Nisha .
Aku ngn Zety , amek bantal . Teros membute . Haha
Jgn nak kutok aku , diam . :D

Gerak balik , tak hujann . Then , hujan balikk . Phewww ~
Basah tayah cakap lah . Haha . Mmg lencun akuu .
Dengan ada sebijik kete bongok tuh memercik-kan air dekat kite-orangg .
Babun betol .

P/s --> Awakk , saya suke keluar dengan awak . Hihi . Err , saya sayang awak jugak . Maaf tak cakap depan awak . Segan . Haha . Okay , diam !

Yg lain , tolong jangan bahan . Aku suke lepak dengan korang tady . Best (Y) Kbai