Friday, 4 November 2011

Am I , S I N G L E ?




Hello peeps  assalamualaikum :')
Wa nak nges lahhh weii . Watlek Eynaaa


Gaduh dengan Chinchan malam monthserry .
2 bulan , kejap jeaa dah 2 bulann .
Macam ape ntahh . Aku macam taktau nak buat ape .
Aku macam fobia monthserry nie .
Engat kisah 2 bulan lepas . Damn !
Sebab toh aku macam malas nak sambut montserry bagai nie .
Aku buat bodoh jea .

Otak blur lah siak . Lantak lah .
Google search for not meant to be together qoutes : 
Some people are meant to fall in love with each other . But not meant to be together .

Kau faham tak Chan ? Kalau kite ade jodoh .
Tak ke mane , kalau takde .
Sorry . Kau baik dengan aku .
Thanks untuk semuaa .

Fone , jam , bajuu . Semua semua semua lahh .
Lepas niee , takde sape nak amek aku balik sekolah dahh -___-
Sape nak bawak aku gy JJ pasniee ? Sape nak banje wa Big Apple ?

Fuhh , watlek . Aku yg carik hal .
So , I'm deserve it .
Chaannnn ! Once again , I'm sorry :')

Kalau kau rase , kau da takleh tahan ngn perangai aku .
Aku lepas-kan kau . Kau bole go on dengan orang lain .
Aku tak kesa dah . Buat ape kau nak hidop dengan aku ?
Aku kan tak rety hargai kau . Perasaan kau sumee .
Hurm , Da lah . Kbai </3