Sunday, 16 October 2011

#Sohai




Assalamualaikum.

Yaw peeps ! Aku nga watlek , wat chill jea nh .
Dalam hati aku nh , macam ade ape benda ntahhh .
Meriam ke ape ntah , hancur hati aku nh .
Ayat takleh blah .

Nh nak cito nh .

Happy :
Td hangout dengan budak class . Pegy Ruby . Mady belanja weii . 
Macam tak percayaa , 3 jamm .
Aku melalak , meraung macam perempuan mampos laki dalam bilik toh .
Kesa plak aku kannn ? Hihi . Aku sukaaa .
Spend time dengan budak class . Even bape orang jea pon yg joinnnn .
Ohhh ! Baru teringattt ! Patot lahhhhhhhh 
Patot lah Seremban hujan turun dengan lebat-nya hari nh ,
Sebab awan muntah dengar suara akuuuu ! 
Bhahaha . APTB -___-

Fvcking sh!t :
Walawehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
Kauuuuuuuuuuuu ! Jangan sampai jpg , tangan aku nh makan dieee .
Haaa , aku malas gadoh dengan kau tau takkk ?
Aku txt kauu , pastu kau teros takde mood .
Punceeee ? Aku add jantannnn .
Aku add jea , bukan aku IM dengan jantan toh ajak pelok-2 !
Kau terasa takk ? So ? Kesa plak akuu .

Aku add jea weiii , add add add add add add add ! 
Kau mmg carik point dengan aku kan Chan ?
Jangan sampai naty , aku fed up dengan benda nh semuaa .
Pasal kau tipu akuu , pk aku tak tau kee ?
Kantoi bodoh jea tau ?
Lagi nak sound aku macam kau tak pernah buat salahh .
Tolong lah weiii .

Aku kan sial , then ? Ape lagi kau nak cakap ?
Fuhhh , watlek Eynaaa , 
Tarik nafasss !
Panggggggggggg ! Aku nak lempang kau sekaliii ! 
Toh makan dieeeeeeee !