Monday, 24 October 2011

Once broken , consider sold .



Assalamualaikum , Hell-o peeps :')

Fuhh , mood tak menentu . Macam cuaca sekarang nh . Kejap hujan , kejap panas 
Sampai aku pon sakitt . Sakit tekak , sakit gigi . Hmm , sakit hati tak lupa . Parah dah toh .
Bole masok ICU dahh , tayah buat pemeriksaan . 

Kalau lah ade jual ubat hilang ingatan . Aku nak beli . Bukan sekotak dua . 
Satu kedai toh aku borong . Beli semua sekali . Aku nak lupa kan semuaa .
Tapi hanya pasal dia . Semua tentang dia . Perangai dia yg macam bodoh toh .
Muka dia yg mintak lempang toh . Aku engat lagi muka kau yang macam sial toh
Aku engat lagi weiiiiii !

Masaa ! Tolong lah berlari dengan pantas . Aku nak habis sch .
Aku da naik menyampah tengok muka dia dekat sch tohh .
Semak , sakit mata akuuu ! Babihhhhhh ! 

Kenape mesty die yg ubah aku ehh ? Lepas toh die berambos macam tooh jeaa.
Damn ! -,-
Kenape bukan orang lain , orang lain yg lebih hargai aku ? Boooo ~
You sucks man !

Kawan , doa kan aku .
Aku nak lupa kan dia . Tolong ?
Aku taknak engat pasal dia lagi dahh . Dah cukup dia hancur kan hati aku .
Sampai sekarang tak elok lagi . -,-

Terima kasih . Wish me luck :')
#once broken , consider sold .