Saturday, 8 October 2011

#layout baruuuu !



Hello peeps !
Nampak tak ade pape yg berubah dekat blog akuu ?
Bukan sikit , bukan banyak . 
Tapi semuaaa , bhahaha .

Lepas berbulan-2 aku pakai layout ke templete ntahhh . Aku pon taktau nak bezaa . Balun jea lahh . Err , haa . Aku memberanikan diri untuk toka yang baruu . Bosan dengan yang lamaa , even aku sayang templete tohh . Hihi .

Hey new ! 

Seharian aku carik layout nh , dr tgh hari sampai ke petangg . Last-2 jupa jua akhir-nyaa . Lepas pk ber-trillion kali , aku amek keputusan untuk pilih yang nieee . Macam omey jeaaa . Kau rase tak omey ? Kesa plak akuu ? Hihi .

Then , amek keputusan untuk buat semua-nya pink ! Biar gedik sikitt . Haha . Tp kesiann , warne fav aku lagi satu tak di masuk-kan . Bosan dgn warna tohh . Kesian kau coklat . :D

Edit punye edittt , sampai ke maghrib . Malam sambung lagii , nie pon tak siap edit lagi niee . Saje nak promote yg baruu , aku kan suke eksaited-2 niee . Bhaha . 

Sape rase blog aku omeyyy , follow cepatt ! Haha . #perasankejap Sape rase tak omeyy , simpan dalam hati da lah . :D

Okay lahh , nak bebel toh jeaaa ! Bye peeps !