Monday, 10 October 2011

9/10/2011 , cantiksungguh

Assalamualaikum peeps
And Hi !
  
    Hari nie , macam-2 jadi . Pagi-2 lagi dah di kejot-kan dengan semangat yg berkobar-2 . *I guess . Knp ? Kami satu family nak gy Palong3 . Fuhh , jauh doe . Lagi jauh dari Kuala Pilah . 2jam perjalanan dr Seremban . Tak silap aku lahh . Untuk ape ? Untuk melamar bunga di taman untuk abang kesayangan ;) Bekalan makanan dalam kereta taknak kalah . Macam bawak peti ice #sedia-kan makanan sebelom lapar . Bhaha

    Sampai sane , di sambut dengan tangan yang terbuka && hati yang ikhlas . Senyuman di lemparkan tanda senang hati . Bhaha . Apesal ayat aku nerd semacam nh ? Takpe , latihan SPM , paper 1 . Kmengarot . Makan-2 , pastu bincang-2 . Aku sibok sekali . Pastu kan . Ruma kaka toh ade kucing parsi ! Omey angat ! Tapi kucing toh sombongg . Die duduk dalam sangkar . Bile aku nak usik bulu die kann . Die teros pegy dekat belah tepi kat dindingg . #faham tak ape aku cube sampai-kan nh ? Hihi . Kucing parsi ? Ohemgee . Sumpah engat kat kau . Kate nak bg kucing parsi kau toh ? Aku tuntut janji nie weii ! Weii ! Dengar takkk ? Hihi

   Kol bape ntah balikk , tak pasan . Otw balikk . Sempat lagi gado dgn Si Chinchan sohai tohhh . Kau saje carik pasal en ? Makan penumbuk nakk ? Kerana mulut badan binasa tauuu ? Hihi . Da sampai rumaa . Gado plak ngn Aqil . Die jelous sebab aku panggil adyk kat sorang adyk aku yg da lame tak cntct . -,-

  Pastu elok . Tp nie gado balik . Sebab aku tertydo , die call aku tak denga . Bhaha . Die engat aku benci diee . Walawehhh . Adyk , kaka tak benci kau lah syg oii . Watlek jea okayy ?

  Sampai ke klimaks ! Klimaks cerita okayy ? Bukan klimaks di redtube mahupun hentai tohh . Bhahaha . Bangun jea tydo , bwt essay #homework . Onl . Patu heboh kt fb pasal bulan . Aku buat dunno jea lahh . Engat kan ape sangattt . Sekali aku macam tergerak haty nak tgk . Bile tgkkk . Walaweiiiii ! Sumpah cantik . Menakjubkan , gorgeous , pretty , handsome , bergaya . Bhaha . 



Nie haa , aku sempat curik atau dalam perkataan sopan dan santun-nya . Download . Haha -,-

Satu ayat jea boleh menggmbar-kan segala-galanya :

SubahanaAllah , hebat kan ciptaan Allah ? Cantik Sungguh  
Hihi , jyeahh ! Double peace depan muka kau-orangg .
Kbai (Y)