Friday, 16 September 2011

You Suck !



Assalamualaikumm readers .
Malam nie takde ape yang gembira nak di cerita-kann . Cuma nak luah kan sedikit perasaan sedih , hampa dan kecewa .

Perasaan yang tak dapat di ungkap dengan kata-2 . Perasaan aku pada tarikh 28Ogos2011 . Sehari selepas annyversery - sebulan kami . Tiada siapa mengerti hati aku bagaimana pada waktu tohh . Hancur luluh di sebab kan se-orang perempuan lain .

Yeahh , mungkin salah aku . Yang tak pernah mengerti apa yang kau nak . Yang tak mampu penuhi permintaan kau . Pemergian kau , membawa perubahan besar dalam hidop aku . Hampir setiap hari aku dengar lagu yang kau bagi dekat akuu . Even toh lagu Chinese . Tapi aku dengar jugak . Aku edit gamba kau pakai baju melayu warne biru bersama dengan kebaya biru aku yang kau sendiri pilih . :')

Masa aku dengan kauu , aku dah ber-janji dengan diri sendiri . Tak-kan ada yang lain . Dan aku juga mengharap-kan benda yang sama dari kau . Tapi takdir tidak menjodoh-kan kitaa . Perpisahan yang aku sendiri tak duga . Terjadi , dan kau menjadi milik dia dalam sekelip mata .

Tak sangka , kau jadi some-one yang aku langsung tak kenal lepas kau dengan dia . Kau kejam gile doe . Aku doa-kan yang terbaik untuk kau . Andai aku boleh undur masa . Aku undur masa untuk tidak bercakap dengan kau . Untuk tidak ber-IM dengan kau .

Fuhh , dugaan yang tak sanggup aku lalui lagi . Sampai sekarang , aku rasa . Yang kita baru mengakhiri hubungan kita semalam . Tapi , dugaan nie yang harus aku lalui dan menganggap sebagai ujian dalam kehidupan untuk menjadi lebih tabah :')

Aku cuba untuk kuat di depan orang , menyembunyi-kan rasa sedih dan pedih bila tengok muka dia setiap hari di sekolah . Fuhh , aku cubaa ! Aku nak benci dia , please ? Aku nak lupa-kan semua yang pernah terjadi antara aku dan dia . S E M U A !

Terima kasih Ya Allah , kau dah memberi pengganti dia yang lebih baik kepada akuu . Dia tak pernah sakit-kan hati aku . Cuba menjaga aku dengan sehabis baik . Cuba melindungi aku . Lebih baik , lebih sempurna daripada dulu .

Aku cuma mengharap-kan hubungan yang di jalin-kan bersama Muhd Izzuan Syafiq kekal dan tiada yang menggangu . Aku mohon . Aku tak sanggop di sakiti lagi . Aku cuba unuk melupa-kan si dia yang tak pernah menghargai aku . #terima kasih atas segala-nya syg :')

Thanks a lot :
Tengku Muhd Zhafrie