Wednesday, 21 September 2011

Pernah Curik Moto





Assalamualaikum readers !
Selamat petanggg ;)
Nampak tak tajok kat atas tohh ? 
Pernah curik motoo ,
Haa , sebenanye tajok toh takde kene mgne pon dgn cerita aku petang nh . HAHA 
Nak pam moto pon tak retyy , :D
Saje wat tajok gempak sikitt , hihi
Double peace yaw ! 

19Sept2011 :

Balik sch tohh , dalam kol 3 Zety txt , die kate Zaim ajak pegy City Park . Okay , mari . Txt Kiko , ajak pegy , die pon on . So kite-orang pegy lahh . Dalam kol 4.45 cmtoh gerakk . Dah sampai tohh . Serious masing-2 mcm budak kecikk . Main buaii . Comel kann ? HAHA . Sekali pakcik guard datangg . Amek kauu . Nasib baik sempat lari-kan diri . Hihi . Kalau takk . Phffttt ! -____-

Sebelom balik gy Senawang jap , beli celak . Pukol 7 sampai rumaa , dorang turun-kan aku ngn Zety dekat simpang biasaa . Sekali ade kawan mak kite-orang daaaa . Nh makan diee ! Manggatal lagy . :D Masing-2 dah blurr , taktau die nmpak or takk . Cehhh . -,- Dah sampai dalam bilik baru sedar celak tinggal dalam bakul moto laki akuu . 

Malam toh die hantaa , tapi kannnnnn . Die datang dengan parents die . Kfine , phftt ! Die bole txt awal-2 cakap : Jangan pakai short , subang dekat hidung tanggal-kann . : Ye , baik-lah . Demi parents mertua tercintaa , sanggup jea tauu . Hihi :D

Thennn , ayah die kenal mak akuu pulakk . Nampak takk ? Hihi ;)  

20Sept2011 :

Gaduh dengan Kiko . Yeahh ! Aku sukaaaa ! Tak perli , serious sukaa , Taktau kenapaa . Biol lah aku . Hihi . Punca ? Kecik jea ponn . Aku jea touching lebihh . Hihi . Padan muka kauu ! Kesa plak aku kann ? Kau yang sohaii ! Malahoii ! Lempang kau naty , tau lahh . ;)


21Sept2011 :

Semalam punya gaduh ta settle lagyy . Aku saje jeaa carik pasal ngn dia lagy sebelom pegy sch tady . Hahaha . Wekk ! Apeee ? Aku tau kau tetap sayang aku kann Kiko ? Nah ! :* Hihi . Aku cakap macam nie dekat kauu : Kau dah kelua malam tady kann ? So , from now onwards , tayah amek aku balik sch lagy . Bia aku balik sendirii . : Lagi satuuu : Hary nh balik kol 1.15 , tapy takyah amek , Orang balik sendirii :

Ceehhh ! Balik sendiri lah sangat kan biyy ? Hihi . Aku saje jea cakap aku balik kol bapee . Aku memang nak kau amek pon doe , Malas aku nak menapak balik sch panas-2 tohh . Sayang lagi sekalii :* Trillion thanks lah dekat kau biy sebab tahan dengan perangai akuu . Hihi ,kau kena dengar cakap mak kauu . Aku kan menantu pilihann ? Hahaha . Kgedik -,-

Petang tadyy , macam biasaa . Lepak dekat komplex . Cehh ! Kau bgtau kawan kau semua pasal aku salah cakap toh kann ? Saje jea carik pointt . Aku dary semalam geram ngn kau tauu ? Haa , dekat lah ngn akuu . Kan dah kene cubit dekat puting tetek kauuuuuu ! Haaa ! Makan pelempang aku lagiiiiiiiii ! Geram tahuuuuuuuuuu ? Cehh ! Tapi kan biyy . Aku buat toh sume sebab aku sayangg , hihi . #ayatpujok

Betol doee , aku saje nak manje-2 ngn kauu . Mane ade orang lain sayang-2 ngn BF die mcm tohh ? Takde kann ? Kan kann ? Angguk cepatt . HAHA . Nahh ! Sayang sikittt ! :*

Dah toh jea lahh nak citerrr ,
Hihi , naty datang bace lagi . :D
Kcun ehh ? Boi .