Thursday, 8 September 2011

Our Sweet Memory Together





Satu lagi memori terindah tercipta bersama rakan rakan terSAYANG ! 
Fuhh ! SUMPAH engat sampai maty ouh kawan ;)

Semalam , 7September2011 , rancang dengan twins sayang nak pergy movie sajee . Satu kali lagy HANTU BONCENG . Then , tibe-2 Zetty call . Cakap Aim dengan Mirol ajak pergy KL . Fuhh , gile kau ? Duet raye aku tinggal bape jeaaa . HAHA . 

Tapiii ! Aku pergy jugak lha kannn . Sebab Cik Abang Aim kate bawak duet makan sajaaaa . Fuh ! Teros on jeaaaa . Pergy dengan Zetyy (twins) , Mirol (bestie) , Cik Abang Aim , Cik Abang Namii dan juga Cik Abang KB . Dah sampai KTM , otw nak pergy Mid . Bole pulak train toh berhenti kat hutan mane ntahhh ? Black out . Apohal ? Di temani dengan suara Muhd Amirul Arif yang tak berhenti menyanyi dary Seremban toh . Pudui akuuuu . -,-

Nasib baik black out 5 minit jeaaa , if lame lagy . Mau maty aku dalam toh kepanasannn . Sesak nafasss ! CPR ! hahaha ;) Dah sampai Mid , pergy makan ! MCD please ? One double cheese burger plain set please ? Hihi , fav doe ! Terima kasih yeah Cik Abang Aim belanja makan ? 

Tengah syok makannn , si Mirol gile bole nak muntahhh ? Fuhhh ! Toh lha brado , lain kali perot kosong jangan nak smokeee ? Dah lha tohh , pergy toilet taknak paling lame pulak kannnn ? Semua orang risau tauuu ? Kod-2 kau pengsan ke ape dalam tohh . Hospital jauhh nak hantaaaa . =='

Lastly , kau muncul jua akhir-nyaaa . Hee ! Then teman Cik Abang Aim carik bajuuu . Takde yg berkenan di haty dekat Mid . Pergy TS . Haaa , mari . Penat tak penat aku pergy LRT lha ape lhaaa . Sabar aje lha kannnn ? =='

Sampai TS dah kol 6 , tunggu Ketoi The Ajaib Boy dengan Kujien datanggg . Lepak dekat Oldtown White Coffee . Dorang dah sampaiiii , teman dorang makan plak dekat McD . Haa , ikot je lhaaaa . Da suda tohh , pusing-2 . Sampai peninggg . HAHA . Kol 8 lebih cmtoh gerak balik Serembannnn .

Naik train , fuhhh ! Taknak kalah . Ramaiiii ! Kfineee , aku dengan Cik Abang Aim berdiriii , yang lain paling selamber punyeeeee ! Pergy besile dalam train tohhh . Apohal ? Tapi di sebabkan kau-orang sahabat terhebat akuu . Aku terima kau-orang seadanyaaa . Ok ? Muah sikit kiri kanan . HAHA

Sampai UKM kod , baru ade sit . Baru boleh duduk ! Terasa nikmat ehhh ! Hihi , saya suka bila dapat duduk . I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG BABY . Tapi mase berdiri lagy best kod . Aww awww ! Dah , watlek -,-

Pukol 10 lebihhh , baru sampai Sombannn . Dah comfirm bas takdo kannn ? Balik naik cab , Cik Abang Aim yang baik haty belanja lagy aku , zetty dengan Mirol balikk . Haaa ! Thanks againnnnn ! 

Nasib baik sampai rumaa . Mumy suda tydo . Haha . Line clearr ! ;) So takde lha kene bebel kannn ? Hihi .

Fuhh ! Serious doe ! Even semalam penat bagai nak maty . Aku happy dapat lepak dengan kau-orang ! Naty  lepak same lagy tauuu ? Namii ! Jangan lupe janji tauu ? Hihi . 

Yeahh ! I LOVE YOU ! 
Errr ? =='

Kcun yeahhh ?
Boiii !