Thursday, 4 August 2011

Trial SPM ? Walawehh !

Ape nie ape nie ape nieee ?

Dah bulan 8 yeahh ? Yess ! Merdeka ! Puasa ! Then rayaa ! Seronok-nyaa ! Baju baru / BF baru / rambot baruu . HAHA . Suka-2 . #Okay , sumpah gedik .

Tapy kau lupa sesuatu wahai Nur Amalina . Bahawa bulan 8 ini adalah trial SPM ! Ouhh . Baru engat kann ? Hihihiihi . Actually risau bagai nak maty . Hary-2 merungut . Sebab banyak benda still tak faham . Apelah kann ? Patot nya saat-2 nazak nh . Dah ready 98% . 

Aku nh ? Errr ? 15% jea kod ready-nyaaa . Hary-2 semangat baruu . Balik rumah kang nak study . #NO FB , NO TEXTING , NO DATING .

I wish I can ! HAHA . Balik kang , petang tydo . Malam jumpa si Kebab , balik onl . Lepas toh tydo . Bukuu  ? Aku study lah wehh . MUKABUKU . Hihihii .

Apesal lah kannn ? Risau jea lebih , usaha langsung takde . Means takde guna lah kannn ? Budak kecik pun tahu buatt . HAHA . 

Bukan tak try nak studyy . Tapy bile aku bukak buku jeaaa . Iman aku tak cukop kuat nak bace lame-2 . Aku rase macam lappy panggil akuu . Guna lah akuu Eynaa ! HAHA . Bodoh jea kannn ?



Nak studyy ! Tolong-2 ! Bawak aku pegy hutan  Takde sape nak kacau akuu . Kebab takde , line mesty lah takde kannn ? Naty bole lah study dengan aman && khusyuk-nyaaa . HAHA . #serious mengarot gilaa .

Konklusi-nyaaa :

Aku tak kiraa ! Aku nak habis-kan SPM secepat mungkin . Malas aku nak pk-2 dahh . Buat aku beruban jeaaa . =='

Cepat habis sch bolehh ? Aku malas nak bangon pagy-2 . Gosok bajuu . Ucap : Selamat pagy cikguu . Sumpah malas ! #semua pasal sch aku malas , bole pegy berambos . HAHA . Satu jea tak malas : datink dekat sch . HAHA . Okay , macam ape ntah perangai kau Eyna . =='

Sape yg nak ambik exam . Nak amek nh :



HAHA , good luck yeahhh ? #Tiada siapa yg berusaha dengan gigih , tak boleh berjaya dalam hidop . Walawehh . HAHA . Nak wish toh jeaaa . :D
Boii : )