Monday, 29 August 2011

remove him from the thoughts and my life, but not in my heart





Takde ape lagy aku nak harap-kan .
Aku tau kau tak-kan pernah toleh ke belakang lagi .
Kita dah ter-lalu jauhhh .
Jauh di pisah-kan oleh si dia yang tak pernah berhenti muncul dalam hidup kau :')

Aku cuma harap-kan kebahagiaan yang bakal kau kecapi .
Lebih ber-makna berbanding masa kau dengan aku dulu .
Aku tahu aku tak sempurna mana di mata kau .
Tapi diaa , sangat sempurna di mata && hati kau .

Aku mengalah ,
Mengalah bukan kerana aku berhenti menyayangi kau .
Aku terlalu sayang kat kauuu ,
Aku sanggup derita untuk melihat kau bahagia .

Aku cubaa , untuk hidup tanpa kauu .
Tanpa bebelan kauu .
Tanpa falsafah kau yang merapu tuhhh .
Tanpa segala-galanya dary kauu .


Mungkin nie dugaan yang Allah bagi dekat aku .
Dugaan yang tak sanggup aku terima .
Tapi aku tahuu .
Yang Dia tak-kan menduga hamba-nya lebih dary kemampuan .

Dugaan yang tak pernah aku sangka terjadi .
Fuhh , sabar Eynaa .
Nie semua dugaan sebab kau nak ke pangkal jalan kan ?
InsyaAllah :)

Aminn .