Tuesday, 16 August 2011

Kejujuran yang menyakit-kan

Firstly , aku nak cakap a million thanks dekat kau sebab kau berani jujur dengan soalan akuu .

Bukan senang nak jadi jujur .

Fuhhh , sumpah macam rasa nak maty .

Kadang kala kebenaran dan kejujuran itu amat menyakit-kan .

Aku mintak maaf dekat kau ,

If selama nh aku banyak susa-kan kauu .

Buat kau bosan dengan perangai akuu .

Yeahhh , i'm annoying ,

Right ?

Takde ape yang boleh di ubah sekarang nie ,

Ntah lah wehhhh , sumpah aku macam tak percaya .

Yang kau cakap macam tohhh .

Aku sayang-kan kauuu ,

Terlalu sayang , sampai-kan sayang toh ,

Makan diri sendiriii .

Hati aku totally hancur dengan pengakuan kauuu .

Bagi kau mungkin takde apee kan sayangg ?

Tapi bagi akuuu ?

Satu pengakuan yang amat sukar untuk aku terima .

Sangat sangat sangat sangat sukar !

Macam takde ape dah untuk aku .

Yeah , TY again sayang .

Lastly :
Tengku Muhd Zhafrie Bin Tengku Zannor Kifli , I do Love You .
I really do .