Thursday, 11 August 2011

K E L U A R G A && P E R S A H A B A T A N

Kawan - kawan / sahabad / buddies or wtv lah yg kau-orang panggil . Diorang semua penting kan dalam hidop after family . Yeahh , ofcourse lah . #Family comes first .

Maybe ade yg ber-pendapat , 'aku boleh hidop lah tanpa kawan' . Yeah ! Tapy sampai bila ? Boleh kau hidop tanpa manusia / insan yg bergelar kawan sampai kau maty ? If bole , aku salute lah !

Ade jugak yg ter-lebih-2 kan kawan sampai family di tolak ke tepi . Even kadang-2 family tak open macam kawan-2 , tapy think positive lah . Diorang buat toh semua sebab sayang-kan kauu . Haih ! If kau sakit / maty  nanty . Kau fikir kawan-2 nak datang mandi kan jenazah / kapan-kan kauuu ? Mimpi jea lah bradoo . Silap-2 , datang pon tak . 

Ade kawan yg sangat-2 setia dengan kitaa . Sampai-kan , susah pon nak hidop dengan kita . Tapy SUMPAH ! Susah nak carik . Kan ? Dalam seribu kawan yg kita ada , belom tentu 100 macam toh . 

Macam aku jugak . Yes ! Aku manusia biasa yg selalu buat kesalahan & kesilapan . Duluuu , aku selalu lebih-kan kawan dary family . Yeah ! I know it's sound stupid . Tapy aku taknak buat lagy dah . Bukan sebab aku dah kena tinggal dengan kawan baru aku sedar . Takkk ! Aku sedar bila aku faham yg family sangat penting dary segala-nya . Peace !

Tapy , kawan-2 still dalam haty . Yeah ! Sayang mereka ! Baik yang lelaki , mahu pun perempuan . Mereka sahabad terhebat aku . Cuma lately , apesal ntahh . Aku rasa macam takde / tak wujud di kalangan mereka . Aku ade buat salah ke ?

Kadang-2 , sampai balik tak bercakap pon dengan few of them . Phffttt ! Sumpah rindu nak gurau dengan kau . Now , aku nak tegor kau pon aku takot . Takot kau marah akuu . Bingai kannn ? Yelah , kau macam taknak cakap dengan aku jeaaaa . Pandang pon , boleh lah jugak kire berape kali . Even kau duduk sebela aku jea ponnnn .

M I S S   Y O U .



Kite-orang senyum sama kan ?





They're my girlfriend :)

they're my boyfriend :)
only friend 

Macam dah lari dari topik kannn ? Hihihii . Tp toh lah yg cuba aku nak cakap-kan .

# Family first , sebab family tak boleh di toka ganti tahu ?
Kawan-2 , kau bole carik . Bersepah-2 . 
Tapy tak sama macam kawan-2 saya . They're limited edition . ^^