Monday, 8 August 2011

Ehemm !

Hampir seminggu dah kod ta updatee blog . Rase nak update memang lah adee . Tp tahu nak cerita pasal apaaa . Hihihii . So hary nh datang ilham nak cerita apaaa . ;)



Lepas 3 hary tak jumpa si Kebab , baru hary nh dapat jumpa diaaa . Gembira tak ter-kataaa . Walawehh . Hihihiiii . Actually nak jumpa semalam . tp die ade hal . So tunda hary nh . 

Punya lah rindu dekat diee , sampai-kan hampir setiap hary aku pegy bazaar nak tgk diee . HAHA . #padahal dekat sch , class sebela jea punnn . ngengade jea akuuu nh . Tp petang td , Fuhh ! Sumpah melting tengok kau sayangg ! Kau nak pegy kerja ke pergy carik gf lainnn ? Dengan spek kau segale bagaii . Takpe-2 . #Jatuh cinta entah kali ke berapa dekat kau .

Macam biasa , kol 9 aku pegy ambik kau dekat simpang rumah kauu . Nak kelua pergy senawang . Aku takde helmet . Kau bg aku pakai helmet kauu . Yg half tohhh . Kau pun pakai cmtoh jugakk . Retro habis dah aku rasaaa .

Nak tahuuu ? #Aku jatuh cinta lagy dengan kauu . HAHA . Kau tak payah nak handsome sgttt , pegy senawang jea biyyy . Dengan kasut kauuu . Aku dengan selamber nye pakai selipar ade strawberi jeaa . Jauh beza-nyaa . HAHA =='

Jantung aku sakit , otak aku penat naik motor dengan kau tahuuu ? Kau pk kau bwk scrembler ke biyy ? Scooter jea tahuu ? Laju kau pulakkk ? Fuhhh ! Banyak istigfa akuu . =='

Dah sampai senawangg , kau call Meen , tanye dekat manee . Rupa-nyaa family kau jua ada dekat senawanggg . Memang tak lah kann nak pergyy ? Kite pun balik ampangann . Bajet nak merayau kt situ jea lahh . 

Aku dah turun moto , dah sikat rambot yg macam perempuan giler tohh . Kau soh naik balikk . Ajak pegy komplex . Sengal kau biyy ! Then lepak-2 dekat komplex sampai kol 10.30 .

Hee ! Nasib lahh , aku ajak balikk . Mampos aku kang si Apon mekak . Tak sanggop aku dengar de biy oii ! Hantar kau dekat simpangg . Hihihii .

Biyy ! 
Aku sayang kau amat sangat tahuuu ?



Yess ! I do love him !
TY kerana sudi baca yeahhh ? Boiii !