Wednesday, 17 August 2011

#cikgugelabah




           Dear cikgu , 

Apesal cikgu sangat gelabah nie ? 

Apesal cikgu amek fown kebab saya ?

Now , saya tak dapat text dengan kebab .

Cikgu nak saya txt dengan sapee ?

Dengan cikguuu ?

Puihhh ! HAHA 

Die bawak bukan pakai pon dekat sch .

Terbawak jeaaaa !

Cikgu bagi balik eh fown toh dekat dieee ?

Pleaseeeeee !


                                                                                             Sincerely :
Dari Gf student yang fown kene rampas .

***************************************

Actually ,

Saje tangan nak bwak kan sayanggg ?

Alarm lupe tutup , berbunyi dalam class .

Padan muka dekat kau jugak biy .

Derhaka dekat aku lagiii .

Kan dah kenaaa .

Haihhh , terpaksa guna orang tengah nak contact kauuu .

Que Meen && Muiz ,

Thanks a lot yeahhh ?

Biyy , aku doa-kan 

Cikgu tak jumpa yeahhh ? ^^

Toh lahhh , gatal sangattt .

Biyyy , aku rindu kau .

Fuhhh ! #seriousbosantahapbabitaktextdengankau!

ILoveYou , Zhafrie <3