Tuesday, 2 August 2011

Bukan Senang Kan ?

Hary nh second day puasaaaa ; korang puasa tak ? Hehehee . Macam-2 berlaku hary nh dekat sch . Hurmm . Kebab gaduh dekat sch . Grrr ! #Punca : Tak puas haty antara beberapa pihak . Bagi aku dengan Kyraa / Zetty ; Kebab toh okay jeaaa . Masok air jea lebihh .

Mungkin kerana kelebihan air di otak beliau membuat orang yang kekurangan air sakit aty pada-nyaa .

HAHA , ape kauu ? Jangan nak buat aku jady jande berhias sangat lah kann ? Kasi aku kahwin duluuu , buat anak ramaii-2 . Dah tue tohhh , if kau larat lagy . Baru gadoh balikk . Boleh kann ? XD


Aku nak lagi ramai sebenrnyee . HAHA . #Okay , dah mengarot .

Nampak title di atas ?
Bukan senang kannn ?

Maksod-nye ade macam-2 . Salah satu-nyaa : #Bukan senang nak senang , bukan susah nak susah .
Betol takkk ? #And bukan senang nak gembira / senang-kan haty semua pihakk . Even kita dah buat sehabis baikk . Mungkin kita tak sedar / langsung tak tahu apa kesilapan yg kita dah buat sampai-kan pihak lain terasa hati dengan kita .

Yeahh , dulu mungkin aku agak tersasar dengan lumrah-kan ? Aku tak pernah salah-kan siapa-2 pasal tohh . #Segala yg baik datang-nya dari Allah , yg buruk datang-nya dary kitaa . Betol takk ?

And sekarang , syukur sebab aku dah berubahh . Betol cakap Abang Zoul . Bukan senang untuk berubah . Haty jea kene kuatt . Abg Ain pun cakap macam tohhh . And die tak bg aku heboh sgt pasal niee . 

Aku dah berubah macam mana punnn . Kawan-2 aku yg dulu . Aku tak pernah bencii . Aku tak kesah dengan kehidupan diorang yg macam tohhh . #Cuma aku mintakk , korang jangan tinggal-kan aku . Yeahh , aku sayang kau kawannn .

Kau perasan tak yg sekarang nh kita tak macam duluuu . Maybe kau terasa sebab aku marah-2 kau hary tohh . Aku cuma tak dapat nak tolong kau lagy dahh . Dengan mumy aku dah angin dengan akuu . Aku kan dah janji dengan kauu . If aku bole tolongg . Aku tolong kau sayangg . :')

Tak tahu lahhh , aku nak cakap dengan kau punn . Aku serba salahh . Lagy-2 lepas aku break dgn Fiee . Aku macam rasa kau lagy angin dengan aku . Then bila kau tahu yg aku couple dengan Kebab . Kau macam tak sukaa . Hmm .




Tp , thankGod sebab ade diorang yg still sapport aku dary belakangg . Zetty , thanks yeah twins ? Kyraa , kau PA aku sekarangg . Hary-2 kau kene dengar cerita akuu kannn ? HAHA .

Untok kau kawannn , aku sayang-kan hubungan kita nh . Dah lame tak gosip dengan kau . Ramai budak tanyee : Kite gaduh kee ? Huhh . Same sekali tak kann sayanggg ?






I MISS THAT MOMENT 

Lastlyy , aku nak mintak maaf dekat kau : Nur Shyaidatina Binti Nasaruddin if aku ade buat kau sakit haty , etc . I MISS YOU, Beby D :')