Saturday, 16 July 2011

Zizan ! Biy SAYANG Ucuk !


Dengan semangat yang membara-2 aku nak update blog pade hari inii 

Macam yg aku cerita-kan pade post yang lepas . Hari nh aku nak pergy tengok Hantu Bonceng . Macam-2 dugaan yg ter-paksa ditempuh untuk pergy ke Jusco Seremban2 . 

Transport tade nk pergy Jusco ! Aiyakkk ! Macam manaaaa ? Dah janji dengan pacek yg beli-kan tcket hary toh na pergy sama-2 . Last-2 ta jadyy . Tapeeee . Aku call Mirol , dengan nada yg tak bersalah aku cakap " Besok kau pergy naek ape ? Aku ngn Kecik na tompang . HAHA " Die kate pape hal pagy-2 naty die roger akuu .

Kfinee . Kol 7 pagy aku dah bangon . HAHA . Semangat bhaii aku . Then tibe-2 Mirol txt aku die kate kol 8 die amek kt bus stop depan sch . HAHA . Cantek lahhh ! Mase nak pergyy . Dalam kereta , pakcik Pian memang ter-BAIK lahhh ! :D

Dah sampai Jusco ; parking lot kosongg . Pintu tak bukak lagyy . Phhffftttttt ==' Apa mao bikinnn ? Mirol ajak breakfast dulu ; tunggu si Bukh dtgg . Bukan main lame gy tunggu . Then  . . Malas nak cerita boleh kannn ? :|

Nak masok Jusco ; kene mendaki plak pegy tempat parking kt atas tohh . Ciss ! Time nak masokkk . Aku bole ter-jupe Ahmad Idham ! Choiii ! Tak tegor uwn ; sebab maluuu . HAHA . Rase-2 if aku tego die tady ; mintak jady heroin filem dpt takkk ? HAHA .

Dalam wayangg , gelak tak hengatttt ! Lagy-2 si Zetty . HAHA . Serious ! Citer toh best ! Aku tak tipuuu ! Lagy-2 my ucuk yg ber-lakon . Mang ter-BAIK lah kannnn !

Sejok tak hengattt ; kelua wayang . Lokasi yg di tujuu ! Toilettt ! Oh pleaseee ! Tak tahannn ! Tapyyy ; toilet penoh dengan dorang nh semuaaa . Then ; aku ngn Zetty ber-lary pergy toilet bawahhh . HAHA . Dalam keadaan yg tergesa-2 ; fown aku ble ter-2 jatoh atas lantai toilet tohhh . Dah lah basahhhh ! Fown aku masok airrr ! Call tak dengarr / tak boleh jarak && tekan kanan . Cisss ! 

Aku redha dengan apa yg terjadyyy . Lap je lahh fown aku toh dengan perasaan yg pasrahh . :'( Masok semua kedai yg adee . Lalu dekat starbucks ; aku nampak ramai oranggg . Aku cakap apohal lah dorang kumpul ramai-2 nh . Dapat air free ke ? HAHA

Tengah sedeh-2 tohhh , adyk Zetty txt . Tak amek gamba dengan Zizan kee dekat starbucks ? Ble Zetty ckp cmtohhh kt akuu . Aku macamm Oh Emmmmm Ggggggggggggggggyyyyyyyyy ! Zizan adeeee ?! Aku macam orang giler pergy starbucksss !

Then aku nampak dieeeeeeee ! SUMPAH ! Aku jatoh cintan tengok diee ! Kacak / bergaya / handsome !! And tak lupa jugakkkk ! Hidong kau yg mejady pujaan haty kuuuu ! HAHA

Aku dah huwawe giler babi dah time tengok die tadyyy . Aku pinjam fown adyk Zettyy . Nak amek gambaaa . Fown aku tak berfungsi sgt mase tohhh . Maklumlahhh . HAHA . Tibe-2 Zizan bangunnn . Aku teros pergy kat die cakap ; abang , nak amek gambaa . And nh hasil-nyaaaa !





Dah-2 ! Jangan JELOUS . Aku dah declare ngn die petang tadyy . HAHA .
 Ucukkk ! I LOVE YOU ! :DD
Amek niee ! MUAH ! XD

Aku teros bluetooth pic toh . Teros wat wall paper . HAHA :D 
Korang adeee ? HAHA

End story dekat starbucks ; Zizan balik tanpa pesan untuk-kuuu . HAHA
Ucukk , biy setia tunggu ucuk kt sinii . :D

Sambong cerita pulak dekat term . Gerak drpd Jusco dengan Zetyy / Mirol && Anip . Lepak dekat mcd macam orang gilerr . Zetty pegy jumpe timbe ehh . Tinggal aku / Mirol & Anip =='

Penyudah ehh ; pegy Parkson . Then karok macam orang putus cintaa . Tapy memang ter-BAIK lah koranggg ! Tak sangke dapat lepak cam toh tadyy . Mirol && Anip tak suda-2 ngn lawak bodo masing-2 .  Aku nak pecah perot pasal kau Mirol . Lain kalii, jalan pandang bawah lah toqqqqq ! HAHA

Then Zetty datang balikk ; sempat amek gamba toqqq !


I LOVE YOU TWINS !


BUDDY ! Jangan jady kan KONTROVERSI !

Anip && Eyna && Mirol


Mirol , pinjam ayat kau jup .
Like seriouslyyyy ! Aku happy lepak ngn kau oranggg ! Terima kasih KAWAN ! :)
And tak lupaa ! 
My Ucuk Zizan ! ILY ! HAHA