Wednesday, 27 July 2011

Trying to change my life :)

Err , tak tahu macam mana nak mula . 

Sengih sorang-2 duluuu , baru dapat ideaa . HAHA . Actually dari dalam class td aku dah macam kerang busuk dahh , seyum jea manjanggg ! 


Senang cerita ; i'm taken ! By HIM !

Nampak tak tohhh ? Him okayy ? Bukan her lagy dahh . Aku cuba untuk berubah ; balik ke pangkal jalan lah konon-nyaaa . :D

Nak kate lamee ; tade lah lame sangat aku dalam dunia Lessy nh . Kire-2 5 tahun jea baruuu . Ntah lahhh . Aku sendiri tak tahu macam mana bole terjebak . HAHA . Ayat ta bole blahhh . Bukan senang nak terima lelaki . Die lelaki ke-2 dalam hidop akuu . :)

Bg budak-2 sch Seri Ampangan maybe kenal lah mamat nh kod . Bole di ketegori-kan sebagai pengunjung setia bilek disiplin . HAHA . Form 5 . :D

Dah-2 ; malas nak main teka teki dahhh . Mamat ngek yg berjaya dengan jaya-nya mengambil haty batu aku adelahhhh . . .




Tengku Muhd Zhafrie Bin Tengku Zannor Kifly !
Yeahhh ! Kebab !

Apesal kebab ? Name pendek untuk si ngek nh ! :D

Macam mana bole sangkot ? Meyh cerita dary awal .

Dah name pun satu sch , memang lah kenal . HAHA . Tapy tade lah rapattt . Just kenal-2 macam toh jeaaa . So hary toh ( beberapa bulan yg lepas ) ade im dengan diee . Die dok mintak numb , tp aku ta bg punn . Belagak lah konon . HAHA . Then . dah lame-2 tohh . Baru aku bg .

Tapy bukan-nya txt sgt punn . Kdg-2 jeaaa . Start texting dengan die hari isnin . Sebab hary Khamis / Jumaat dok jumpe die jea kt bilek seniii . So macam rapat lahhh .

Hari isnin , text dengan die sampai pg . Teman aku buat kerja kursus . :)
Thanks bab ! 

So , semalam txt lagyyy . Malam pulak jumpa die kt kem paroi tohh . Die dengan si Emai . Jumpe bukan-nye borak sgt punn . Ape pun tak boleh lahhh . HAHA .

Malam td die die ajak coup , aku dengan selambe-nye cakappp :

If Eyna taknak macam mane ?
Bab ckp : Sabo je lahhh .
If Eyna kate ye ?
Bab suke kann ? Siap semua jenis smiley yg ade kt fown Bab hantar kt Eynaaa .
The Eyna kate okayy , jum lah .
Bab kate serious ?
Eyna kate taklah main-2 jeaa .
Bab nak ketok pale Eyna sebab Eyna cakap mcm toh . HAHA 
Then Eyna kateee :
Bab , Eyna serious lahhh .
Bab reply , okay kite couple . :)

Tepat kol 11.53 minit malam 26/07/2011 kami couple .

Sampai sekarang aku still tak percaya yg aku dah couple ngn dieee . Thanks pade sahabat yg sapport aku :)

Biy masyam + pendekk ! Beby sayang awak tahuuuuu ?
Nah amek nh :


HAHA  . I do love you lahh kebab ! ;)