Tuesday, 12 July 2011

PLKN ! shi* !

OH MYYYYYYYYYYYY !

Pagy tady dah cite-2 ngn si Zetty pasal PLKN nh . Die kate die ta dptt . Untung lah kannnn ? Aku tak tahu pape . Aku na terai check semalam . Tp tak dptt . Aku terai pkai txt , sampai hary nh tak reply ! CB ! Tibe-2 si Zetty mintak numb IC . Die nak check kannn . Aku bg lahhhh .

Then die post kt wall aku , die kate aku ta dapattt ! Aku punye sukaaaa ! Tak ter-hinggaaaaa ! Siap nak bagi tahu satu kampung rasa-nyaaaa ! HAHAHA .

Aku engat-kan panas sampai ke petang , rupa-nya hujan di tengah hariii . Aku tgk status kawan aku . Die kate die dptttt . Aku mintak link PLKN tohhhh .

Sekaliii aku checkkkk ! Nh hasil ehhhh !


Banner
Tahniah! Anda terpilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara Siri 9/2012.
NAMA:NURAMALINA BINTI SHARUDDIN
NO. KP:94042305****
Penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian. Terima kasih.






Someoneee ! Tolong cakap yg nh semua adalah mimpi semata-2 !

Aku sanggop soh treler langgar aku lah drpd masok bende alah sengal nh !

Tak sanggop aku nak berkawad segale bagaiii ! 

Aku taknak hitam ! Taknak jd BUSUK tengah-2 panas tohhh ! 

FCUK lahhhh !

Afiqah Amani && Nor Farina ,

Kau orang nak pegy tp ta dpt kannn ?

Toka ngn aku jummm ? =='

SUMPAH ! Aku rase nak matyyyy !

KBAI !