Sunday, 24 July 2011

G R E Y

Yawww ! Assalamualaikum ! If ta jawab ta comel ! :D

Okayy ! Td ade tuition macam biasaaa , pukol 7.30 pg da bangonn . Padahal tuition start kol 9 . Semangat enn ? Rutin sebelom nak pergy tuitionnn , pilih na pakai baju apee . =='

Even baju aku tade banyak mane punnn . HAHA . Soo , last-2 plih nak pakai short & baju warnaa greyyy :)

Thenn , along hantar pergy tuitionnn . Dah sampai , duduk sebelah kyraaa , thanks lahai sebab cop-kan tempat akuuu . If takkk , ntah ngn sape-2 aku kene duduk tadyyy . Punye lah lame nk tunggu habis class tadyyy . Tengok-2 ade mamat nh pakai baju kaler grey jugakk . Engat en sapee . 

Huzey rupe-nyeee ! Cewahh ! Same kaler kauuu ! HAHA , ape pun ta bolehhhh . Dah habis class . Nak tunggu masok class akaun balikk . Tanak paling lame plak ennn ? Pergy makan , kami pilih untuk makan GCB . HAHA . 

Dah makannn , pergy round-2 dekat termm . Aku rase macam pergy melancong dekat India tadyyy =='
Bukan main ramai lagy India td dekat termm ! Ade pesta apo ntahhh . Seramai-2 ehhh !
Gilo botol .

Kfinee , dah dekat 10 kali tawaf dekat term . Tak tahu ape yg hendak di lestari-kann .
Then amek keputusan pergy tawaf dekat Parkson pulakkk . Lepas toh aku nmpak kerete viva putihh ! And yess ! That stupid / shit / fuckin man !
Ewwwww !

Aku cerita dekat Huzey ape laki toh selalu buat dalam keretee . Mula-2 Huzey agak blurrr . Thennn , bile nak balik Term balikkk . Huzey dok tinjau siket ape si BODOH toh buat dalam kereteee . And yupppppp ! Sangkaan aku tepat belakaaa ! Die sedang buat perkara mazmumahhh !

Die tengahhhhhh MELANCAP dalam keretaaa . If die ta buat macam tohhh , die buat apee ? Dengan selua separoh terbukak . Kencing ye takkk ? Pirahhhhh ! Bukan aku tengokk , Huzey ehhh .

Aku dengan Zetty dah banyak kali perasan si jantan keparat toh buat macam tohhh . Tp kite-orang buat bodoh jea lahhh . Aku uwn same sengal dahhh . HAHA . Kalau ye pun kau sangap sangattt . Kau dudok dalam bilek , tgk dvd suda lahhh . SAKAI .


Huzey dengan gentle-nye berdiri sebela aku , die katee . "Tutup Eynaa , dah lah Eyna pakai macam nh ."  Wahhh ! Gentle habis mak kauuu ! Untung lahai Eija dapat die ! :)

Sepanjang perjalanan aku nak pergy Termm , kene denga Huzey membebel pasal mangkok tady tohh . HAHA . Comel sgt ! Dah sampai Term uwn die bebel lagyy . Die cakap "Huzey rase macam nak pgl jea semua lelaki kt sinii . pergy pukol die tadyyy ."

Ye Huzeyyy ; Eyna pahammm . HAHA .

Dah sampai Termm . anyp datang . Lepak ngn diee . Then dgn Natee . Time kat Joreka bole nampak si Dia dok pegang-2 tangan ngn GF diee . Kfinee , aku sedar aku sapeee . Kannn ? Gf die uwn dengan perasaan riak + takbur + bangge tarik tangan BF diee , Lalu depan akuuu .

Aku tahu lah kau couple dengan die kannnn ? Tak payah nak buat aku jelous sangat lah kannnnn ?  Aku tempeleng kau kannngggggg ! Grrr ! Jelous nh ! HAHA .




Lepas tohh , masok class akaun plakk . SUMPAH bosann . Yeahh ! Amirul Aizat ! Tak suda-2 dengan short pantai die tohhh . Awak comel bile senyum ! Chewahhhhhhhhh ! ;p

Dah habis class , tunggu Anyp depan uptown . Tengok India dekat pentas toh joget-2 ! Tak hengattt ! Yg belon tohhh ! Huzey pk lain wehhh ! HAHA :D

Anyp sampaiii ; teros gerak pergy bus-stand . Kfinee ! Bus nak balik sepenoh-2 nyaaaaa ! Tak gunaaa ! Hurmmm . Kendati pun begituuu ; kami tetap menunggu dengan sabar dan istiqamah . Hahaaa . Actually baru belajar perkataan-2 nh dekat tuition . Toh gayat siket tohh . HAHA .

Kfinee ; sambong balikkk . Dengan penoh iman di dada tunggu bas lagy satu toh sampaiii ! Tanak paling lame pulak kan nak tunggu kau sampaiii . Melepak dekat tangga bagai orang tiada tarbiahhh ! Huahuaa ! Takde lahh ! Kami merupa-kan pelajar yang kamil :D

Dekat nak satu jam tunggu , bas ta sampai lagyyy . Orang yg tunggu tanak kalah ! Ciss ! Aku / Huzey & Anyp pergy lah beratorrrrr . ==' Dan naik bas dengan keadaan yg huru haraaaa !

Kepada uncle bass ! Kau dah boleh dah buat bas 2 tingkat lepas nh . Kau engat aku sardin nak himpit-2 macam tady tohhh ? Phftttttttt ! =='

Tekan loceng ; nak berenty dekat simpang depan rumahh zetty . Tp ape-kan dayaaa . Ucle ngek toh berhenty  PALING dekat plakkk . Kaki & lutut aku dah longgar dahh . Dengan berator / berdiri dalam bas-nyaaa . Hurmm . Jalan balik rumahhh .

Thenn , dahh . Onl ! :D

Yeahh ! Satu lagy kenangan ber-sama kawan-2 tercipta ! ILY guys !