Friday, 29 July 2011

Can I ?

Boleh tak rasa nak jumpa awak ? Then menangis dekat bahu awak Kebab ?

Ape hal ntahhh , hary nh aku dok melayan perasaan sorang-2 dalam bilek . Dengar lagu jiwang-2 . Tak tahu kenapa . Baru 3 hary kod couple . Hary-2 jumpa die dekat sch . Tapyyy .

Err ==' Adoiiii ! What's wrong with you ha girl ? Actually rindu Encik Kebab sayaaa . :'(

Pagy tady mase rehat jea dpt jumpa die kejapp . Tak sampai 2 minit . Mase balik tak jumpa punnn .
Ade orang cerita pasal awak dekat saye lah sygg . Hee ! 

Dah sampai ruma , tunggu die txt aku duluuu . *merajok lah konon . Tapy die bukan tahu pun aku merajok . HAHA . Ape pun tak boleh lah bab nh !

Txt pun kejap jea kan syggg ? Bab kate bab nak pegy sembahyang jumaat . Dah pukol 2.30 bab still ta txt Eynaaa . Tunggu je lahhh . Eyna txt bab : I MISS YOU .

Bab teros call , bab cakap bab busy hary nh . Tak dpt txt . Petang bab kj dekat shahbandar , malam dekat bentengg ! Uwaaaaa !

Kenape ta bagi tahu awal-2 ! Grrrr ! Hurmm , kebosanan duduk rumahhh . Mumy ajak kelua tgk baju rayaa . HAHA . Semangat mak kauuu ! Then pegy makann . Mase makan , Eyna tunjuk picture Bab dekat mumyy . Mumy kate muka tak nampak sgtt . Sebab Bab pakai spek . Hehehee .

Dah-2 , tak kesah lah ape pun yg aku buat hary nh . Still engat dekat dieee . Aku rase nak pegy shahbandar jumpe kau lah gemok ! Geram !

Aku rase macam nak pelok kau !


Yeahh ! I do Miss You !

Tady amek keputusan untuk pegy bentengg . Nak carik kau lah mok ! Aku rindu tahuuu ?
Tapy tak jumpe punnn . Aku makan kt kedai mane ntahhh . Tak sodap ! If Bab adee , maybe jd sedap kod . HAHA . Ayat taleh blah . :D

Time nak balik , aku carik jugak kedai kau tohh . Haa ! Last-2 nmpak jugak . Bab tengah kj . Eyna rase mcm nak berenty jea , bg Bab air . Muka Bab nampak macam penat jeaaa . Tp Bab ckp dekat Eyna . Tak penat sebab lelaki kan kuatt . HAHA . >,<

Even Bab buat ape punn . Bile Bab nmpak Eynaa . Bab suke buat muka macam toh kann ? HAHA . Babb , Eyna melting tahu bile Bab buat muka macam tohh . Muka mintak ciom banyak-2 . Opss ! :D

Bab , hary ahad nh datink tahuuuu ? Eyna tak jd nak pegy tuition sebab nak pegy program belia toh . Naty bole jumpa Babbb . HAHA .
*Maaf , aku tak tahu apesal lately aku gedik sgtt . HAHA .

Cepat lah balik keje . Aku nak gayot dengan kauuu . Suka dengar kau tanye aku macam-2 . Apelah kannn ?

Tp orang mesty cakapp , baru couple . Memang lahhh . Rindu jea manjangg . Tapy Bab , Eyna nak Bab tahuu . Dah lame mane pun kite couple . Eyna tetap macam nh .Eyna dah sayang gile-2 dekat Babb . Jangan curank , Eyna cabot bulu Naruto Bab nantyy . HAHA .